Byłam, widziałam, zjadłam. Żoliborski Wegetarg.

bwz_wegetarg1

Mistrzowskie wegańskie babeczki: orzechowa z solonym karmelem, tiramisu oraz Earl Grey z cytryną. 
Niestety nie zapamiętałam, jak nazywały się twóczynie tych perełek, bardzo zdolne i bardzo sympatyczne dziewczyny.

Wegetarg, edycja żoliborska. Sporo wystawców i mnóstwo ciekawego jedzenia na niestety zbyt małej powierzchni (lawirowanie z kapiącym gofrem pomiędzy głodnym tłumem wymagało niezłej ekwilibrystyki). Dla weganina/ wegetarianina targ to raj – tyle dobra w jednym miejscu i w dodatku można jeść wszystko bez dopytywania się o składniki (chyba, że jak moja siostra ma się ciężką alergię na selery). Burgery, pasty, zupy, wypieki, zapiekanki, wegańskie sery i słodycze. Wszystko obłędnie kolorowie i apetyczne – można stracić głowę, zwłaszcza, że w przeciętnej knajpie zazwyczaj są dostępne do wyboru maksymalnie dwa wegetariańskie dania i problem decyzyjności z głowy.

bwz_wegetarg2 bwz_wegetarg4

Jak zwykle złamałam Najważniejszą Zasadę Chodzenia na Imprezy Kulinarne: przyszłam najedzona. Ale i tak udało się coś wcisnąć ;) Poza domem zawsze kusi mnie jedzenie, którego nie umiem/ nie chce mi się/ nie mam jak zrobić sama. Dlatego testowałam głównie pracochłonne słodkości: wegańskie gofry i kilka rodzajów babeczek (do autorek babeczek: były przepyszne!). Lody też miałam w planach, ale niestety dotarły na targowe stoisko, kiedy już zdążyłam się najeść. Ogólnie rzecz biorąc żałuję, że nie mam dwóch żołądków, bo najchętniej spróbowałabym wszystkiego. Następnym razem zacznę się głodzić kilka dni przed targiem… Bo oczywiście już się szykuję na kolejny Wegetarg.

bwz_wegetarg3

Skomentuj

